Co jsem dělal v roce 2012.

30.12.2012 14:12

Rok 2012 by pro mě velmi důležitý rok. V tomto roce jsem byl na své první mezinárodní výstavě a prošel jsem bonitací jako chovný pes. A hlavně poznal jsem mnoho nových čtyřnohých kamarádů nejen naší rasy. Ale vše po pořádku! Nejdříve jsem byl na XVII Jihočeské oblastní výstavě psů v Českých Budějovicích kde mě posuzovala rozhodčí B. Ovesná s oceněním V1,VT,OV. Následovala Mezinárodní výstava psů v Českých Budějovicích s rozhodčím M. Václavíkem a ocenění V1. 21.4. na speciální výstavě na Křivonosce jsem dostal od rozhodčí P. Podeschka-Aigner VD2. 30.6. v Klatovech na Národní výstavě psů jsem od rozhodčího O. Vondrouše dostal V2. V Týně nad Vltavou na Krajské výstavě v září mě poprvé vystavovala Lenka a M. Václavík mě ocenil V1,VT, KV. Na poslední letošní výstavě – Mezinárodní výstavě v Českých Budějovicích 13.10. mě rozhodčí E. Soltesz ocenila V1 a CAC. Tento den byl pro mě velmi úspěšný, protože po výstavě jsem absolvoval bonitaci, kde mě ohodnotili Ing. Síbrtová, I. Kleinová a M. Krinke kódem IV,4,A,J3,M3,N2 a pochválili mě, že jsem „udělal kus práce“. Musím říci, že jsem se fakt snažil. No a ještě nesmím zapomenout, že s Věrou stále jezdíme na Hlubokou za moc hodnou cvičitelkou Martičkou a spolu cvičíme. Marta nás oba vede a doma to pak procvičujeme. Dále se musím pochlubit, že mě moje rodina koupila vozík za kolo a tak už mohu jezdit všude s nimi. Společná dovolená na kolech na Šumavě byla moc fajn.

V roce 2013 bych chtěl zvládnout zkoušky poslušnosti a zkusit pasení. Třeba mi ovečky nic neříkají, ale to musíme nejdříve zjistit. Geny bych na to měl mít. Tak mi prosím, držte palce !